Kukkoilua

Jännä tämä vuoden loppu, jolloin yllätykset kasaantuvat, joulukuuset palaavat ja seksologit alkavat käyttää macho-miesten kieltä. Mariela Castro on kutsunut minua naaraskukoksi ja hänen erikoisalallaan seksuaalisuudessa sanalla on homofobisia merkityksiä.Ehkä en tunne tarpeeksi hänen alansa termejä, mutta en ymmärrä, miksi hän haluaa antaa minulle maskuliinisen roolin feminiinisellä substantiivilla (”gallita”), koska voin sanoa, että kieliopista sentään jotain ymmärrän. Luuleeko hän, että teen miesten töitä, kun vaadin oikeuksia ja poliittista mielipiteen vapautta?

En näe höyheniä pyrstössäni, mutta ollakseni hieno kana, minun tulisi hyväksyä se, että joukko seitsemänkymppisiä ukkoja päättää jokaikisestä asiasta elämässäni. Siinä tapauksessa olen mieluummin transvestiitti ja huudan kiekuu aivan kuin kanatarhan hormonihöyryisin kukko.

Reinaldo vain nauraa kukallisessa esiliinassaan ja vahvistaa sen , että minä kyllä olen hyvin teräväkannuksinen naaraskukko. Olen samaa mieltä arvon asiantuntijan kanssa siitä, että olen ”vähäpätöinen”, anonyymi kananpoikanen, joka piipityksellään on hermostuttanut hienot taistelukukot.

Ne ovat saaneet niin vähän harjoitusta väittelyissä, että pienimmänkin mielipide-eron edessä ne satuttavat hyppien silmille höyheniään pöllyttäen. Ne eivät tiedä, mitä tekisivät ja silloin ne työntävät kielensä ulos ja sen takana näemme heidän sisälmyksiensä koko suvaitsemattomuuden, jota he tänä päivänä niin yrittävät peitellä.

Vastaa

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s